احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید برای دوستان و آشنایان خود کادویی را بخرید ولی سردرگم باشید و نتوانید تصمیم گیری کنید، اگر به دنبال خرید هدیه خاص، لوکس و سالم هستید؛ ما در کلوپ لرد محصولات طبیعی خود را در بسته بندی‌های شیک و جذاب برای شما به نحوی آماده کرده‌ایم که شایسته شما و عزیزانتان باشد.

محصولات مناسب هدیه دادن کلوپ لرد

790,000 تومان
1,320,000 تومان
1,090,000 تومان
+
ناموجود
65,000 تومان125,000 تومان
780,000 تومان
1,390,000 تومان
1,460,000 تومان
+
ناموجود
670,000 تومان
870,000 تومان
145,000 تومان230,000 تومان
585,000 تومان785,000 تومان
+
ناموجود
460,000 تومان
760,000 تومان

امکان سفارشی سازی هدیه!

پک‌های بالا فقط نمونه‌ای از پک‌های هدیه لرد بود، کلوپ لرد این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید پک ویژه خودتان را سفارش دهید، به طوری که هر کدام از محصولات لرد را که بخواهید در پک خود اضافه یا کم کنید.

این امکان نیز وجود دارد که پک کادویی در بودجه مورد نظر شما طراحی شود، برای این امر شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را به ما اعلام کنید تا بر اساس آن چند پک طراحی و به شما پیشنهاد شود و هر کدام را که دوست داشتید انتخاب نمایید، برای این امر کافی است از طریق راه‌های ارتباطی که در پایین صفحه آمده است با ما تماس بگیرید.

اگر هم قصد خرید سازمانی این پک‌ها برای شرکت یا اداره خود را دارید، شما را به مشاهده صفحه هدایای سازمانی و شرکتی کلوپ لرد دعوت می‌کنیم.

محصولات لرد هدیه سلامتی هستند

ما در تولید و تامین محصولات طبیعی لرد، تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا محصولی را که عرضه می‌کنیم از بهترین نوع خود در بازار باشد. ما می­‌خواهیم مشتری مطمئن باشد آنچه را که از لرد خریداری می­‌کند اصل و درجه یک است. محصولاتی که به عنوان هدیه در نظر گرفته‌ایم علاوه بر بسته بندی لوکس، 100% طبیعی و دارای کیفیتی فوق‌العاده هستند.

“پسته کادویی” لرد، یک پسته اکبری دستچین دانه درشت از بهترین باغات رفسنجان است، که عاری از هر گونه سموم شیمیایی می‌باشد. “عسل کادویی” لرد نیز، عسل چهل گیاه 100% طبیعی با ساکارز 0.9% از دامنه کوه هزار است. سایر محصولات نیز از بهترین مواد اولیه تهیه و تامین شده‌اند.

خرید هدیه با بسته بندی لوکس

باکس‌های ارائه شده به همراه محصولات لرد از بهترین کیفیت مواد تولیدی ساخته شده‌اند که می‌توانند پس از خرید به عنوان ظروف نگه دارنده خشکبار، سبزی خشک و … بارها و بارها مورد استفاده قرار بگیرند، هم‌چنین بسته بندی‌های محصولات کادویی لرد دوستدار محیط زیست بوده و در تولید آن‌ها از ماده پلاستیکی استفاده نشده است.

به همراه محصولات، علاوه بر باکس لوکس، بگ طراحی شده لرد نیز ارسال می شود که مقاوم، شیک و ساخته شده از بهترین مواد است

هدیه خاص کلوپ لرد

تغییر فرهنگ هدیه دادن

از جمله اهداف ما در راه اندازی کلوپ لرد، تغییر فرهنگ هدیه دادن است. محصولات لرد به دلایل متعدد از جمله کیفیت عالی و بسته‌بندی لوکس می‌تواند بهترین جایگزین برای شیرینی، شکلات و کیک‌های چرب باشد که امروزه با توجه به رعایت رژیم غذایی توسط افراد و همچنین شیوع بیماری‌هایی نظیر دیابت و چربی‌خون مورد پسند بخش قابل توجهی از جامعه نیست.

مخاطبان لرد معتقدند با هدیه بردن محصولات لرد علاوه بر اینکه به سلامت مخاطب خود ارزش قائل شده‌اند هدیه‌ای را انتخاب کرده‌اند که در مدت زمان طولانی‌تر مصرف می‌شود و خاطره خوش دیدارهای دوستانه را تداوم می‌بخشد.

هدایای لرد هدیه سلامتی است. به همین دلیل برای برخی از محصولات خود بسته بندی‌های زیبایی را طراحی کرده‌ایم تا علاوه بر اینکه یک محصول طبیعی و سالم را هدیه می‌دهید، یک محصول طبیعی با بسته بندی لوکس و ظاهری زیبا را هدیه دهید.

اطلاعات تماس

با استفاده از واتساپ یا تماس تلفنی می‌توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

WhatsApp
09916063183

Call
09916063183

خرید هدیه مفید و کاربردی به جای هدیه‌های تکراری

محصولاتی که ما برای هدیه در نظر گرفتیم، نسبت به سایر هدایایی که معمولا خریداری می‌شود، مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

تکراری نیست! احتمالا تا الان عطر، ادکلن، گل و شیرینی و… هدیه گرفته‌اید ولی تاکنون عسل یا پسته به عنوان هدیه دریافت نکرده‌اید، اگر هم کرده باشید عسل و پسته درجه یک با بسته بندی لوکس دریافت نکرده‌اید.

هدیه‌ای با ظاهر زیبا، بسته بندی لرد به گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید با خیال راحت آن را به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید.

هدیه‌ای سالم و کاربردی، محصولات لرد 100% طبیعی می‌باشند و به دلیل اینکه ماده غذایی هستند بسیار مفید و کاربردی بوده و حتی بسته بندی‌های لرد نیز مفید بوده و می‌تواند دوباره مورد استفاده قرار گیرد.

امکان سفارشی سازی هدیه، اگر بخواهید می‌توانید متنی را که دوست دارید به همراه هدیه برای عزیزتان ارسال شود را به ما اعلام کنید تا برای آن کارت هدیه طراحی کرده و به همراه هدیه ارسال کنیم.

امکان ارسال به سرتاسر ایران، اگر می‌خواهید هدیه را به عزیزانتان در شهرستان ارسال کنید، ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا هدیه با پست یا تیپاکس برای شهرستان ارسال شود، کافی است از طریق واتساپ یا دایرکت اینستاگرام که در پایین صفحه آمده است با ما تماس برقرار کنید تا هماهنگی‌های لازم انجام شود.

هدیه خاص، با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، می‌توان محصولاتی که لرد به عنوان هدیه در نظر گرفته است را هدیه‌ای خاص در نظر گرفت که لبخند رضایت را بر لب هدیه گیرنده و هدیه دهنده می‌نشاند.

مشاهده سایر محصولات لرد

علاوه بر محصولات ذکر شده که با بسته بندی لوکس ارائه شده‌اند، سایر محصولات کلوپ لرد نیز دارای بسته بندی مناسب و کیفیت فوق العاده هستند که می‌توانند همراه هدیه شما ارسال گردند. شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر صفحه فروشگاه کلوپ لرد را مشاهده نمایید.

مشاهده فروشگاه

سوالات متداول:

چون که هدایای لرد، دارای بسته بندی شیک و با کیفیت است و از بهترین محصولات طبیعی بازار تهیه شده است و بسیار مفید و کاربردی است. هم چنین در بازه های قیمتی متفاوت امکان خرید وجود دارد.

بله، تمامی عکس‌ها از خود پک‌ها گرفته شده است.

بله، شما می‌توانید پک دلخواه خود را بچینید یا اینکه در پک‌های موجود تغییراتی را ایجاد کنید، برای این امر کافی است تا در واتساپ پک مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا قیمت آن پک به شما اعلام شود.

برای سفارش می‌توانید از طریق سایت، واتساپ، تماس تلفنی یا دایرکت اینستاگرام اقدام نمایید.

شما می‌توانید با مشاهده صفحه هدایای سازمانی خاص کلوپ لرد اطلاعات بیشتر در این زمینه را کسب کنید.

بله، کلوپ لرد دارای نماد اعتماد الکترونیکی و هم چنین نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است. (برای مشاهده نمادها کلیک کنید)

می‌توانید از طریق تماس تلفنی، واتساپ و اینستاگرام کلوپ لرد با ما ارتباط برقرار کنید یا اینکه در پایین همین صفحه سوالات خود را بپرسید.

نظرات و سوالات کاربران

انتشار یافته: 28
  1. یاسمن احمدی 2 سال قبل

    سلام، کادوهاتون خیلی خوبه و شیکه، ولی یه عیب داره که فقط آجیله، اگه بشه محصولات کادویی دیگه ای هم اضافه کنید خیلی خوب میشه

    1. کلوپ لرد 2 سال قبل

      سلام و احترام، در ماه های آینده برنامه داریم تا محصولات کادویی جدیدی را اضافه نماییم. از پیشنهاد شما سپاسگزاریم🙏🙏🌹🌹

  2. فرزانه دوستی 2 سال قبل

    چقد پک الماس بی نظیره👌👌👌

    1. کلوپ لرد 2 سال قبل

      ممنونم از لطفتون🌹🌹🙏🙏

  3. Pedram 2 سال قبل

    سلام، خیلی کارتون شیک و خاصه پیام دادم تشکر کنم👌👌

    1. کلوپ لرد 2 سال قبل

      سلام و احترام، ممنون از لطف شما🙏🙏🌹🌹

  4. هدیه حسینی 2 سال قبل

    سلام، حداقل چه تعداد پک کادو میتونم سفارش بدم؟

    1. کلوپ لرد 2 سال قبل

      سلام و احترام، هر تعداد پک هدیه که بخواهید می‌توانید سفارش دهید. با تشکر

  5. احسان محمدی 2 سال قبل

    چند روز بود که دنبال محصولاتی میگشتم که در سفری که به خارج از ایران دارم بتونم سوغات ببرم، درود بر شما به خاطر طراحی چنین محصولاتی با چنین کیفیتی. احسنت

    1. کلوپ لرد 2 سال قبل

      سلام و احترام، ممنون از لطف شما🌹🙏 رضایت شما باعث دلگرمی ماست. با تشکر

  6. زهرا عزتی 2 سال قبل

    من دیروز ۲تا پک هدیه الماس رو سفارش دادم امروز رسید دستم، خواستم تشکر کنم از کیفیت فوق العاده‌تون واقعا خیلی شیک بود همه چیز و چه مغزهای درجه یکی هم در پک بود. خدا قوت

    1. کلوپ لرد 2 سال قبل

      سلام و احترام، ممنون از لطف شما

  7. الهام جاوید 2 سال قبل

    سلام من قبلا پسته از شما گرفته بودم خیلی خوب بود بسته بندی خوشگلی هم داشت، ولی الان چندتا پسته دارین نمیدونم کدومه

    1. کلوپ لرد 2 سال قبل

      سلام و احترام، برای مشاهده صفحه پسته کادویی روی لینک زیر کلیک کنید:
      پسته کادویی کلوپ لرد
      با توجه به فرمایشات شما، احتمالا محصول مورد نظر شما “پسته کادویی 700 گرمی” می‌باشد، چرا که سایر بسته بندی های پسته به تازگی اضافه شده‌اند.
      با تشکر

  8. نازنین 2 سال قبل

    سلام و عرض ادب، تصاویر پک ها واقعی است؟ یعنی دقیقا همین بسته بندی که در عکس هست برامون ارسال میشه؟

    1. کلوپ لرد 2 سال قبل

      سلام و احترام، بله تصاویر تمامی پک‌ها واقعی است و از خود محصول گرفته شده است، محتویات پک‌ها نیز در صفحه محصول آورده شده است. با تشکر

  9. سها نقیبی 2 سال قبل

    من برای شرکتمون میخوام تعداد بالا، چجوری باید سفارش بدم؟

    1. کلوپ لرد 2 سال قبل

      سلام و احترام، برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر درباره هدیه‌های شرکتی صفحه زیر را مشاهده کنید.
      هدایای سازمانی و شرکتی کلوپ لرد
      با تشکر

  10. یلدا مهران 2 سال قبل

    سلام، چه کادوهای خوشگلی دارین، من پک هدیه پالادیوم رو خیلی دوست دارم ولی برای کسی که میخوام ببرم به فندق حساسیت داره، ممکنه جای فندق آجیل دیگه‌ای برام بریزین؟ توی سایت نمیشه تغییرش داد

    1. کلوپ لرد 2 سال قبل

      سلام و احترام، بله این امکان وجود دارد، از طریق واتساپ پیام دهید، همکارانم شما را راهنمایی می‌کنند. با تشکر

  11. محمد معتمد 2 سال قبل

    سلام، ارسال به شهرستان دارین؟

    1. کلوپ لرد 2 سال قبل

      سلام و احترام، بله برای شهرستان توسط پست پیشتاز ارسال می‌شود، در حال حاضر هزینه ارسال برای سفارشات بالای 400 هزار تومان رایگان است. با تشکر

  12. احمد موذن 2 سال قبل

    سلام، عکس هایی که برای هدایا گذاشتین همه واقعی هستن؟

    1. کلوپ لرد 2 سال قبل

      سلام و احترام، بله تمامی تصاویر محصولات کادویی واقعی بوده و عکاسی از خود پک انجام شده است. با تشکر

  13. محسن عباسی 2 سال قبل

    سلام، برخی پک ها فقط نوشته شده دمنوش، ولی نگفتین چه دمنوشی استفاده شده

    1. کلوپ لرد 2 سال قبل

      سلام و احترام، انتخاب نوع دمنوش توسط مشتری انجام می‌شود. از لیست دمنوش های موجود کلوپ لرد (لینک زیر) هر کدام را که انتخاب کنید در پک هدیه شما قرار می‌گیرد. با تشکر
      دمنوش های گیاهی کلوپ لرد

  14. نگین محمدی 2 سال قبل

    سلام، کاشکی ارسال فوری هم برای این پک ها اضافه میکردین

    1. کلوپ لرد 2 سال قبل

      سلام و احترام، در صورت نیاز به ارسال فوری از طریق واتساپ پیام دهید، برای برخی از پک‌های هدیه امکان ارسال فوری وجود دارد. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

برای امنیت، استفاده از سرویس کپتچا گوگل مورد نیاز است که تابع گوگل است سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده.

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • از شماره موبایل شما، برای اطلاع رسانی درباره ثبت و پاسخ به دیدگاه شما استفاده می‌شود.
  • لطفا فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.